Backoffice Medewerker EHBO
Scan me of ga naar www.vcutrecht.nl/o/Rode-Kruis-Utrecht/activiteiten/Backoffice-Medewerker-EHBO/56156 om je aan te melden
Contactpersoon
Samenvatting
Voor het District Gooi & Utrecht zijn wij per direct op zoek naar een vrijwilliger:Backoffice Medewerker EHBO
Voor 4 – 6 uur per week.
Uitgebreide omschrijving
Het Nederlandse Rode Kruis helpt mensen in nood, om de hoek en ver weg, vanuit ons hart en met de mouwen opgestroopt, dát is waar wij voor staan. Wij doen dit met vele vrijwilligers die zich dagelijks inzetten. Helden die een stap vooruit zetten als het spannend wordt. Die de schouders eronder zetten als het nodig is. Zodat in tijden van nood niemand alleen staat. Ook internationaal bieden wij mensen in nood, die kwetsbaar zijn of slachtoffer van een natuurramp of crisis, integrale humanitaire hulp. We werken wereldwijd vanuit onze zeven grondbeginselen: menslievendheid, onpartijdigheid, neutraliteit, onafhankelijkheid, vrijwilligheid, eenheid en algemeenheid.
Een van de doelstellingen van het Rode Kruis is: EHBO voor iedereen, door iedereen. Wij bieden diverse gecertificeerde EHBO-cursussen voor diverse doelgroepen aan. Ben jij een administratieve duizendpoot, communicatief vaardig en heb je affiniteit met EHBO? Reageer dan nu!
Voor het District Gooi & Utrecht zijn wij per direct op zoek naar een vrijwilliger:
Backoffice Medewerker EHBO (Vrijwillig)
Voor 4 – 6 uur per week.
Wat ga je doen?
Als backoffice medewerker EHBO ben je medeverantwoordelijk voor de planning, organisatie en afronding van de EHBO-cursussen voor de zakelijke markt binnen het District. In overleg met de projectleider werk je de planning uit. Je plant instructeurs in en plaatst de cursussen in onze webshop. Je onderhoudt het contact met de betreffende bedrijven, scholen of instanties en met de cursisten. Achteraf draag je zorg voor een juiste afhandeling en cursistenadministratie in het cursistensysteem. Daarnaast voer je overige administratieve werkzaamheden uit. Je wordt aangestuurd door de projectleider EHBO.
Wat breng je mee?
- Je hebt een pragmatische instelling en houdt van regelen en organiseren, zowel alleen als in teamverband.
- Je bent klantgericht en vind het leuk om contacten te leggen. Je ziet kansen en speelt hier direct op in.
- Je kan goed overweg met Microsoftprogramma’s (Word, Outlook, Excel) en geautomatiseerde systemen.
- Je bent proactief en je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
- Je bent 4-6 uur per week beschikbaar, in overleg thuis of op kantoor.
- Je staat achter de grondbeginselen van het Rode Kruis.
Wat krijg je?
Allereerst is het in actie komen voor het Rode Kruis ontzettend leuk! Het levert je voldoening, het vergroot je netwerk en je kunt samenwerken met een grote diversiteit aan mensen die zich vol vuur en enthousiasme inzetten. En dat werkt aanstekelijk!
Naast een vrijwilligersovereenkomst geeft het Rode Kruis je verder ook de mogelijkheid om jezelf te ontplooien, om relevante werkervaring op te doen en kun je trainingen volgen. Daarnaast ontvang je begeleiding en professionele ondersteuning. Uiteraard krijg je een reis- en onkostenvergoeding en ben je aanvullend verzekerd wanneer je voor het Rode Kruis aan het werk bent. Als vrijwilliger kun je tevens gratis lid worden van het Rode Kruis.
Interesse?
Heb je belangstelling voor deze functie maar wil je meer informatie, dan kun je contact opnemen met Daniëlle Stapper.
Wil jij je kwaliteiten inzetten voor het Rode Kruis? Stuur een motivatiemail met CV. Deze vacature zal worden gesloten zodra wij een geschikte kandidaat hebben gevonden.
Wij hopen je snel te ontmoeten!